reklama

Útržky z prázdnin

Je niekoľko momentov, ktoré mi ostanú v pamäti ako spomienka na prvú polovicu tohtoročných prázdnin.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Ide o niekoľko situácií, ktoré nepovedia nič o mojom celkovom pocite z lezenia v Súľove, zo skautského tábora na Čabradi a saleziánskeho tábora v Trenčianskych Tepliciach. Sú to však pre mňa veľmi silné zážitky a znamenajú pre mňa naozaj veľa. Budem si pamätať, že:

- byť sám je naozaj nuda
- sme v Súľove vytvorili skvelú partiu a dokázali sme prijať dvoch úplne cudzích premoknutých ľudí na noc do chaty
- ma kamarátka vytiahla na dlhú a pre mňa náročnú lezeckú cestu, na ktorej som zodral lezky a zliezol po troch hodinách dole úplne hotový
- som padol zo skaly do expresky a videl, že tam dole je niekto, kto ma nepustí
- som videl chlapa, ktorý bol schopný fajčiť nezapálenú cigaretu a mal z toho zjavný pôžitok
- som v Honte stretol neskutočne ochotných ľudí s veľkým srdcom
- som videl robiť mojich chlapcov veci z ktorých mi bolo veľmi, veľmi smutno
- som počul tých istých chlapcov nadšene rozprávať v stane o hre, ktorú predo mnou úplne ofrflali
- mi dalo desaťročné dievčatko pred spaním krížik na čelo
- som v rozpadnutom dome našiel kolovrátok a takmer celú zachovalú knihu v „schwabachu“ a dokázal som ich tam nechať
- som sa viezol nocou na korbe dvojmiestneho džípu
- som zasa videl na oblohe množstvo hviezd a čítal z nich príbehy
- mi dalo malé dievčatko z vďačnosti za pomoc na líce pusu
- som tancoval na diskotéke s 85-kilovým chlapcom na pleciach
- som počul z úst človeka úprimnú vetu o mne bez toho, aby som o ňu prosil
- som mohol deťom čítať rozprávku na dobrú noc
- som zažil radosť z rozdávania sa
- som tieto dni prežil v Jeho prítomnosti

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhá polovica prázdnin bude pre mňa úplne odlišná. Za pár dní sa vydám s kamarátom na púť do Santiago de Compostella. Chcel by som počas nej trocha premýšľať o seba a o svete okolo mňa. Verím, že púť bude zážitkom Božej prítomnosti v našich životoch, keďže jej priebeh závisí do veľkej miery len a len od Neho. Takže ak ma poznáte a viete, aká je sila modlitby, spomeňte si, prosím, na mňa v tej vašej. A dovidenia v septembri.


Ondrej Székely

Ondrej Székely

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chalan, ktorý sa pozerá na svet trochu inak, ako všetci okolo a vie, pre koho a pre čo sa oplatí tešiť sa zo života, aj keď to dnes nie je jednoduché Zoznam autorových rubrík:  Detský svetVeľký svetNeznámy svetNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu