reklama

Čo sa mi páči na dievčatách

Páči sa mi, keď majú dlhé prirodzené vlasy.Páči sa mi, keď nenosia náušnice.Páči sa mi, keď majú na tvári pehu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (71)

Páči sa mi, keď sa nemaľujú.
Páči sa mi, keď sa usmejú a majú v každom líci jamku.
Páči sa mi, keď nesmelo klopia zrak.
Páči sa mi, keď nosia sukne.
Páči sa mi, keď sú hrdé na to, že sú ženy.
Páči sa mi, keď sa chcú stať matkou.
Páči sa mi, keď považujú deti za najväčší zázrak na svete.
Páči sa mi, keď sa ma nespýtajú „Ako sa máš?“ len zo zvyku.
Páči sa mi, keď si vedia odpustiť.
Páči sa mi, keď viac počúvajú ako hovoria.
Páči sa mi, keď majú odvahu plakať.
Páči sa mi, keď veria svojim snom.
Páči sa mi, keď sa s nimi môžem rozprávať o všetkom.
Páči sa mi, keď sa zasmejú vtipu, pretože ho pochopili.
Páči sa mi, keď sú v lese viac ako v obchode.
Páči sa mi, keď dokážu spať v stane.
Páči sa mi, keď majú vzťah k športu, zvieratám a umeniu.
Páči sa mi, keď sa vedia dlho dívať na nočnú oblohu a vo hviezdach vidia rozprávky.
Páči sa mi, keď sa vedia tešiť z rozkvitnutej margarétky.
Páči sa mi, keď bosé vítajú ráno tancom na lúke.
Páči sa mi, keď sa im malé deti hádžu s radosťou okolo krku.
Páči sa mi, keď neutekajú pred každým dažďom.
Páči sa mi, keď si do vlasov zapletajú kvety.
Páči sa mi, keď sa vedia započúvať do spevu vtákov.
Páči sa mi, keď lozia po kopcoch.
Páči sa mi, keď sa v škole snažia veci pochopiť a nie si ich zapamätať.
Páči sa mi, keď píšu listy.
Páči sa mi, keď odo mňa vďačne prijmú pomocnú ruku.
Páči sa mi, keď si dávajú pozor na to, čo hovoria.
Páči sa mi, keď vedia variť.
Páči sa mi, keď čítajú knihy.
Páči sa mi, keď nezneužívajú svoju krásu.
Páči sa mi, keď poznajú smer, ktorým chcú kráčať.
Páči sa mi, keď viem, že sa za mňa modlia.
Páči sa mi, keď bojujú s názormi tohto sveta.
Páči sa mi, keď si na mňa spomenú aj bez toho, že by niečo potrebovali.
Páči sa mi, keď sú so mnou večer.
Páči sa mi, keď ma vychovávajú.
Páči sa mi, keď na ne môžem myslieť.
Páči sa mi, keď je ich blízkosť pre mňa odmenou.
Páči sa mi, keď sa ich bojím dotknúť, lebo mám strach, že by som ublížil.
Páči sa mi, keď sa vedia nadchnúť pre bláznovstvo.
Páči sa mi, keď veria v skutočnú lásku.
Páči sa mi, keď sú to dievčatá s veľkým D.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ... páči sa mi, keď sa mi jedna z nich páči viac ako tie ostatné.

Ondrej Székely

Ondrej Székely

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chalan, ktorý sa pozerá na svet trochu inak, ako všetci okolo a vie, pre koho a pre čo sa oplatí tešiť sa zo života, aj keď to dnes nie je jednoduché Zoznam autorových rubrík:  Detský svetVeľký svetNeznámy svetNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu