reklama

Malé veľké novinárky

Už po pár týždňoch na mojom novom pôsobisku - bratislavskom gymnáziu - zisťujem, že študentské prostredie strednej školy poskytuje mnoho príležitostí na údiv. Je skvelé sledovať to všetko, čo sa okolo mňa deje. Napríklad tie novinárky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Prišli za mnou štyri. Vraj chcú spraviť rozhovor do študentského časopisu. Priznám sa, že otázky, ktoré mi položili, som vzhľadom na ich vek nečakal. Diktafón, otázky premyslené, idúce k podstate (hoci bulvárny odtienok si neodpustili), fotoaparát.

Dostali ma, keď vytiahli informácie, ktoré si o mne "vygúglili". Vedeli dokonca aj môj dátum narodenia. Jednoducho boli na mňa skvelo pripravené a ich prístup bol hodný profesionálov.

Na druhý deň to korunovali. Prišli s doplňujúcimi otázkami, ktoré mali celkovú charakteristiku nového pedagóga v školskom "plátku" ešte vylepšiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dievčatá, máte moje uznanie. Aj preto som so žiadnou vašou otázkou nemal problém. Len tak ďalej ...

Ondrej Székely

Ondrej Székely

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chalan, ktorý sa pozerá na svet trochu inak, ako všetci okolo a vie, pre koho a pre čo sa oplatí tešiť sa zo života, aj keď to dnes nie je jednoduché Zoznam autorových rubrík:  Detský svetVeľký svetNeznámy svetNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu