reklama

Prvý bozk

Ešte nikdy predtým som to nespravil. Napriek tomu to bolo veľmi spontánne a úprimné. Bolo to niečo krásne a niečo, na čo nikdy nezabudnem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Ten pocit, ktorý ma pri tom naplnil, bol neskutočný. Stalo sa to v lete na tábore, stalo sa to veľmi nečakane. Deti sa hrali v lese nejakú hru a vtedy som ju uvidel.

Ešte nikdy som ju nevidel takú, ešte nikdy mi neprišlo, že to, ako ju mám rád, by som jej mohol dať najavo aj nejakým gestom. Ona tam len ticho stála a svojou mocou si ma úplne podmaňovala.

Zrazu mi úplne uchvátila hlavu a ja som to spravil. Nepýtal som sa jej, či súhlasí, lebo som cítil, že to mám spraviť. Pobozkal som ju. Úplne ma naplnila. Stal som sa jej súčasťou, v tej chvíli sme boli jedno. V tej chvíli som viac ako predtým aj potom cítil, že k nej patrím, že sme si súdení a aj keď sa ma okolie snaží presvedčiť o opaku, nemá pravdu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, koľkí ju už pobozkali a vôbec ma to nezaujíma. Tá chvíľa bola totiž len medzi mnou a ňou. Viem, že to, čo k nej cítim ja, k nej cítia aj iní. A nevadí mi, ak sa ju pokúsia tiež pobozkať. Veď ona je tu aj pre nich.

Som jej za ten bozk veľmi vďačný. Komu vlastne? Prírode. Pobozkal som totiž bukovú kôru a cez ňu celú prírodu.

Ak ste čakali niečo iné, mrzí ma to ;)

Obrázok blogu
Ondrej Székely

Ondrej Székely

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chalan, ktorý sa pozerá na svet trochu inak, ako všetci okolo a vie, pre koho a pre čo sa oplatí tešiť sa zo života, aj keď to dnes nie je jednoduché Zoznam autorových rubrík:  Detský svetVeľký svetNeznámy svetNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu