reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ondrej Székely

Ondrej Székely

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chalan, ktorý sa pozerá na svet trochu inak, ako všetci okolo a vie, pre koho a pre čo sa oplatí tešiť sa zo života, aj keď to dnes nie je jednoduché Zoznam autorových rubrík:  Detský svetVeľký svetNeznámy svetNezaradenéSúkromné

reklama

Neznámy svet

Aby som neutiekol z nemocnice

Ondrej Székely

Aby som neutiekol z nemocnice

Vo štvrtok som hlúpo zakopol. Čiastočne som si natrhol necht na palici ľavej nohy. Pekný začiatok prázdnin aj tohto príbehu.

  • 5. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 047x
  • 10
Krátky pohľad na východ

Ondrej Székely

Krátky pohľad na východ

Ešte nikdy som nebol na Slovensku tak ďaleko. Pár dní v okolí Humenného a cesta bicyklom domov zmenili môj pohľad na východný koniec Európskej únie.

  • 4. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 315x
  • 15
Raj na konci sveta

Ondrej Székely

Raj na konci sveta

Z jedného bratislavského sídliska sa na bicykli za pár minút dostanete okolo opravovne psov, predajne štrkopieskov a výrobni biliardových stolov na koniec sveta. A je tam ako v rozprávke.

  • 23. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 999x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu