reklama

Príbeh narodenia a vianočné trhy

Najskôr som popíjal punč na preplnených vianočných trhoch. Potom som v poloprázdnom kine sledoval príbeh, ktorý mi je notoricky známy a predsa mi vždy dá niečo nové.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Ten príbeh, príbeh narodenia Ježiša Krista, mi v takmer prázdnej sále aj bez vône cigánskej, vareného vína a magnetofónových nahrávok kolied dokázal spraviť vianočnú náladu, ale takú ozajstnú - odkryl niečo z podstaty týchto sviatkov.

Ani v Betleheme nevoňala cigánska. Ani Mária nepila punč. Dokonca tam nebol hluk ani veľa ľudí. A vôbec to nebola ťažká romantika. A predsa dostal v Betleheme každý človek prvý vianočný darček - ten najväčší.

Keby bola v sále masa tiel, guláš a medovina, ani by sme si to malé dieťa na plátne nevšimli. Boh však prichádza práve do ticha, do ticha maštale, do ticha kina, do ticha môjho srdca. Stačí otvoriť, keď bude pri dverách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počkajte, niekto tuším klope ...

Ondrej Székely

Ondrej Székely

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

chalan, ktorý sa pozerá na svet trochu inak, ako všetci okolo a vie, pre koho a pre čo sa oplatí tešiť sa zo života, aj keď to dnes nie je jednoduché Zoznam autorových rubrík:  Detský svetVeľký svetNeznámy svetNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu